Kelebihan Set Make Up Nurraysa

posted in: Nurraysa Makeup | 0

Kalau korang nak keluar berjalan ke pergi mana-mana ke mesti nak nampak cantik menawankan ? Tapi takut dah bersolek siap-siap leceh pulak nak cuci untuk solat semua.

Jangan risau, SET MAKEUP NURRAYSA dapat membantu anda

 

Set makeup Nurraysa ni sangat senang & mudah digunakan. Bila pakai nampak natural je. Tak terlu terang dan tak terlalu over. Sangat mesra wudhuk di mana ia sangat mudah dicuci dan ditanggalkan. Basuh dengan air pun dah boleh bersih tau muka. So, sangatn senang nak berwudhuk untuk solat.

Bukan tu je, Set Makeup Nurraysa ni juga bebas silikon, 100% di jamin selamat, tiada bahan yang menghalang air di samping dapat juga merawat kulit.

Apa je ada dalam set makeup tu ? Meh sini sis share kan ;

 

BASIC SET MAKEUP:

  1. Glowing DD Moist Cake
  2. Pearl Magic Lipstick
  3. Miracle Eyeliner

FULL SET MAKEUP:

  1. Mineral Loose Powder
  2. Glowing DD Moist Cake
  3. Shining Mineral Blusher
  4. Pearl Magic Lipstik
  5. Miracle Eyeliner
  6. Perfect Brow Shaping
  7. Mascara Perfect Long Lash
  8. Pearl Magic Lipstick
  9. Fast Clean Eye Makeup Remover

Best kan ? Tunggu apa lagi jom dapatkannya sekarang sementara harga promosi ni ?